packa packa packa...

Ja, nu är packningen i full gång!!! Det är mycket som ska med, och fast jag alltid gör en packlista och prickar av allt eftersom känns det alltid som om jag glömt hälften.... suck. Jag är verkligen inte bra på att packa och tar alltid med mig för mycket. Det är såååå myket enklare att packa till hästen. :P hehe. Men nu tror jag att allt är med. Läste väderprognosen tidigare, den ser inte ljus ut. Det ska tydligen regna hela helgen! Jag dööör! Det får inte bli som det var förra året. Nu ber vi till vädergudarna och hoppas på värme och soooolsken. :D Allt blir så mycket enklare då. Som tur är ska man ju dit med de bästa brudarna, lite regn kan ju inte stoppa oss! Ja, har inget mer att skriva... Imorogn rullar transporterna ca kl 10 och sedan träffas alla och käkar lunch. Alla ser verkligen framemot helgen, så vi har tränat och kämpat!


Vi ses i Mönsterås!

//Ellinor

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0