SM 2011

WOW!!!! Vilka otroligt super fina hästar det var i år. Nästan hela laget var och tittade på söndagens finaler. Och alla beundarde vi den ena super fina hästen efter den andra. Min personliga favorit final är T1 A-final. I år var den jämn, många fina hästar. Men den som stod ut mest, den coolaste, Kraftur frá Bringu!!! Vilken häst, man bokstavligen dör när han töltar förbi. haha :P Det är så vi ska rida tjejor!!! hahaha. Närman ser de här urhäftiga hästarna kan jag på sätt och vis känna mig lite knäckt, då man själv aldrig kan komma upp till de nivårerna. Men samtidigt ger det en inspiration och kämpaglög, för det är väl ändå allas mål att få hästen att gå så??? jaja nu ska jag sluta babbla. Alla tjejer åkte ialla fall där ifrån glada och inspirerade. :D




Kraftur fra Bringu, T1 vinnare. Titta lyften!!!!
Kraftur på SM.


//Ellinor

Kommentarer
Postat av: eva lundholm

Det är så här det ska se ut nästa år:)

2011-07-25 @ 15:40:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0