Snart bär det av!

Ännu en träning avklarad, och idag låg fokusen på ovalbanegrenarna, härligt!
Vet inte vem som var slut mest, jag eller hästen men värmen var förjävlig haha.
Även lag-sm showen tränades för fullt, och snart börjar den sitta. Det är inte lång tid kvar nu tills vi åker, men det känns jävligt bra och vi alla längtar verkligen!
Helgen som var åkte några av oss iväg på långritt. Tror både hästen och jag tappade några kilon, och lärt mig att tälta har jag också! En riktig naturmänniska har jag blivit. Bilder kommer dyka upp i helgen ;)
OCH NU i helgen är det SM, själv kommer jag åka dit och titta på söndag då finalerna är! Sen är det jobb jobb och jobb som gäller.
// Elina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0