Elina & Imir

Hej!
Mitt namn är Elina och är 19 år. I sommar är det dags för Lag-SM igen, och det är mitt 4:e år i rad. Jag tar studenten nu i vår, och sedan är jag fri haha. Efter det ska jag vidareutbilda mig, men till vad får bli en överraskning.
Utöver detta är jag ungdomsrepresentant i den förening vi alla är med i, DÍS!
Mitt hästintresse började när jag var ca 9 år gammal och började åka på ridläger på Basta i Nykvarn. Jag åkte dit 5 år i rad, innan min mamma blev medryttare på en islandshäst när jag var 12 år. Till slut blev jag själv medryttare på en islandshäst och fram tills för ett år sedan köpte jag min egna, Imir!
Imir frá Hejelte är en go nallebjörn på 14 år som är stabil, snäll och otroligt söt. Jag ser otroligt fram emot lag-sm i sommar, inte minst för att det är med 6 grymma tjejer utan för att det är extremt roligt också.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0